HTML

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

A damaszkuszi úton...

2008 szeptemberétől 2009 júniusáig - némi megszakítással - ösztöndíjasként Szíriában fogok tartózkodni, ha Isten is úgy akarja (insallah). Ezen hónapok mementójának szánom a blogot.

Utolsó kommentek

  • Mathae: @Piros31: Tessék csak, forrásmegjelöléssel nyugodtan - bár a képek közül csak a sajátjaim közléséh... (2009.05.03. 20:08) Non plus ultra I.
  • Piros31: Szia Mathae! Most látom, hogy nem jelent meg az előző írásom.Szóval azt írtam, hogy nagyon tetsze... (2009.04.30. 19:37) Non plus ultra I.
  • Piros31: Az előbb kidobott a gép és most nem tudom, hogy elment-e a hozzászólásom.Egy oldalt szerkesztek am... (2009.04.30. 19:30) Non plus ultra I.
  • ابن بطوطة Ibn Battúta: Koszi, de kozben megoldosott. Osszeismerkedtem Mihallyal es ott lakom, ahol o is. (2009.04.27. 13:58) Non plus ultra I.
  • Mathae: @Ja'far: A kolesz, ahol lakom a magiszteri képzésben résztvevő szíreknek és külföldieknek, továbbá... (2009.04.25. 19:28) Non plus ultra I.
  • Utolsó 20

2008.09.02. 16:56 Mathae

Szárnypróbálgatás - még itthon

Ma készítem el életem első blogbejegyzését, méghozzá életem első laptopján (na jó, notebook, akármi is legyen a különbség). Utóbbi ténynek tudandó be a kedves olvasók által minden esetleges elgépelés. :) Ez különben egy meglehetősen érdektelen bejegyzés, én úgy vélem, de próbának jó. (Az idézetfunkciót is kipróbálom valami ide passzolóval.)

"Ez egy nagyon rövid történet, de szerintem rendkívül unalmas." (Galla Miklós valamely angol szerző alapján)

Két hete bőszen készülök a jövő hétfőn éjjel esedékes utazásra: búcsúzásképpen végiglátogattam a közelebbi rokonságot, találkoztam és találkozót szerveztem a mindenféle baráti köreimmel, hastífusz elleni oltást adattam be, bankszámlát alakíttattam át, notebookot szereztem és töltögettem fel mindenféle hasznos, illetve kellemes dologgal, cipőt és táskát újítottam... Sőt, fizikai felkészülés gyanánt bicikliztem is úgy hetven kilométert a hétvégén Marci barátom társaságában a Határ-erdő, Városi-erdő, Merzse-mocsár és Ferihegy környékén, hogy aztán az új, még átadatlan M0-n garázdálkodjunk kicsit Ecsertől Kistarcsáig - nem mondom, eléggé lefárasztott a dolog, lévén az első nagyobb biciklizésem idén. (Minden bizonnyal az utolsó is, hacsak Szíriában nem pattanok kerékpárra, de ennek kicsiny az esélye.) Mi több, ma az egyetemre is bementem, de csak részleges sikert arattam: úgy tűnik, még vissza kell térnem a tárgyfelvételek ügyében.

Szíriából biztatóak a hírek, két pázmányos ösztöndíjas már múlt pénteken kiutazott, és voltak olyan kedvesek, hogy a többieknek albérleteket kerestek/keresnek, meg foglalnak le, úgyhogy a szállás miatt nem kell aggódnom.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://damascenus.blog.hu/api/trackback/id/tr57645136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alensha 2008.09.08. 12:57:06

Ma kommentelek először blogba életem első laptopjáról (vagy notebook? én se tudom a különbséget :D) annak örömére, hogy ez a gazember elhúz Szíriába a legelső napon, amikor iskolatársak lehetnénk az egyetemen :D blogolj ám rendesen, mert olvasni foglak :)

Castagna 2008.09.08. 13:48:30

Először is jó utat ma éjszakára!
Köszi, hogy szakítottál időt a levélváltásra.
Szép napokat, heteket, hónapokat kívánok Szíriában!
Rendszeres olvasód leszek!


Júlia

umm 2008.09.08. 20:21:04

Jó utat, szerencsés földetérést, egy jó helyet, ahol álomra hajthatod a fejed és holnaptól napfényes szép napokat kívánunk! (azért is szurkolunk, hogy 30 fok alá süllyedjen a hőmérséklet!) Legyen eredményes a kintléted és persze írd a blogodat, mert állandó olvasóid leszünk!

A család
süti beállítások módosítása